Рептилоїди

Часто говориться, що Старійшини будь-якого корінного племені зберігають ключі до знання. Це не підтверджувалося більш ясно, ніж у недавньому інтерв’ю, яке я мав велику честь провести з зулуським «сануз» (шаманом) Кредо Мутва, якому близько вісімдесяти років від роду.

Хто такі рептилоїди

Рептилоїди

Зусиллями і за допомогою Девіда Айка, мені вдалося встановити контакт з доктором Йоханом Джуберт, який люб’язно скоординовав з Кредо Мутва, таким чином дозволивши інтерв’ю статися по телефону, буквально через відстань в півсвіту, в Південній Африці. Ми в «Спектрі» хотіли б передати нашу найглибшу оцінку і Девіду Айку і доктору Джуберт за їх самовіддані зусилля, щоб показати Істину цієї людини світу.

Я вперше почув про Кредо Мутва п’ять років тому, але тоді не було можливості говорити з ним самим по телефону, оскільки він живе в віддаленій області. Коли я отримав звістку від Девіда Айка, що він провів час з Кредо Мутва і що він побажав говорити зі «Спектром», ну, загалом, це все і вирішило.

За допомогою чуда міжнародних телефонних ліній, 13 серпня ми мали те, що виявилося 4-годинною сесією! І немає, ми не збираємося урізати це до розмірів «звукового бита». Його слова з’являться повністю і в первісному контексті, це — наша звичайна політика — шанобливе ставлення до мовця так само як просто хороша, чесна журналістика!

Мутва Кредо — людина, якого Девід Айк описує як: «Один з найбільш дивних і обізнаних людей, кого я маю честь і можливість назвати другом, геній.» Після розмови з Кредо Мутва, я з цим повністю згоден.

Я хотів би прокоментувати, що Кредо Мутва, не будучи людиною систематичної освіти, був досить люб’язним і досить сумлінним, щоб записати всі зулуські або африканські слова, власні імена, і т.д. для цієї статті. Ті з Вас, хто може бути африканським вченим, знайдуть, що цей рівень точності, більш корисний для вашого дослідження ніж середньому читачеві, проте така турбота, розпочата Кредо — ще один аспект його чесності та точності.

Якщо Ви відчуєте, що Ви прочитали деякий матеріал останнім часом, який розширює ваше мислення і кидає виклик деяким системам віри, то це інтерв’ю дозволить Вам зробити ще один крок зовні. Як завжди, істина більше дивна ніж белетристика. Також, істина — або частини істини, показань будь-якого з нас — є частиною більшої мозаїки, і таким чином це — вибір кожного з нас, досягти наших власних висновків щодо Істини, ніж інші діляться з нами.

Ми маємо честь і можливість представити події і знання Кредо Мутва Вам. Це — рідкісна і дуже цінна можливість.

Про дивовижну інформацію, представленою Кредо Мутва звичайно думають як про далекосяжну у всіх значеннях і можливостях. Коли Ви прочитаєте цю інформацію, Ви з більшою готовністю зрозумієте, чому були спроби змусити його замовкнути. Точно так само Ви більш глибоко оціните хоробрість Кредо для того, щоб приїхати і говорити правду, незалежно від наслідків для нього.
Так, без подальших вступних коментарів, дозвольте розпочати інтерв’ю.

Мартін: Перш за все, дозвольте мені говорити, що це — честь і привілей говорити з Вами, і я хотів би дякувати Девіду Айку і доктору Джуберт, без допомоги яких ми не мали б цієї бесіди сьогодні.

Наші читачі знають про існування рептилоїдних прибульців, і що я хотів би обговорити з Вами, стосується специфічних особливостей їхньої присутності, їх лідерства, їх Агенда, і їх методів дії в цей час.

Так, перше питання, я хотів би запитати Вас: Ви можете підтвердити рептильного прибульці що змінюють форму дійсно, фактично, існують на нашій планеті в цей час? І так, якщо Ви можете підтвердити це, будь ласка будьте роскажіть про них. Звідки вони з’явилися?

Кредо Мутва: Сер, може ваша газета послати людину в Африку?

Мартін: Вибачте, можна повторити?

Кредо Мутва: Може ваша газета вільно послати будь-кого в Африку в найближчому майбутньому?

Мартін: З фінансових причин ми не можемо зробити це зараз, але може це зміниться в майбутньому.

Кредо Мутва: Тому що тут є деякі речі, які ваша газета може перевірити, незалежно від мене. Ви чули про країну Руанда, в Центральній Африці?

Мартін: Так.

Кредо Мутва: Народ Руанди, Хуту, також як народ ватусі, стверджують, і вони не єдині народи Африки, хто стверджує це, що їх найдавніші предки були расою істот, яких вони називали Іманьюела, що означає «Повелителі, хто приходить». І деякі племена в Західній Африці, як народ Бамбара, також говорять подібне.

Вони кажуть, що вони прийшли з небес, багато, багато поколінь тому, раса високорозвинених і грізних істот, хто виглядав подібно людям, але вони називають їх Зішвезі. Це слово означає «спускаються» або «ковзаючі» — істоти, що можуть ковзає вниз з неба або ковзати у воді.

Вони не Догони, але ОДНІ з багатьох, багатьох людей в Африці, хто стверджує, що їх плем’я, або їх король першими були знайдені надприродною расою істот, хто прийшли з неба. Ви як і раніше зі мною, сер?

Мартін: О так, звичайно.

Кредо Мутва: Сер, я можу продовжувати і продовжувати, але дозвольте мені розповісти вам про мій народ, Зулу з Південної Африки.

Мартін: Будь ласка

Кредо Мутва: Народ Зулу, хто відомий як народ воїнів, народ з якого був король Шака Зулу, в минулому столітті.

Рептилоїди

Рептилоїди існують

Якщо ви запитаєте в Південній Африці білого антрополога, що значить слово Зулу, він скаже, що це означає «небо» (сміх), і таким чином Зулу називають себе «люди неба». Це, сер, нонсенс. У мові Зулу наше найменування неба, синього неба — сібакабака. Наше ім’я для міжпланетного простору, в теж час, — ізулу, і ведузулу, що означає «простір між планетами, темне небо, де ви бачите зірки щоночі», також відноситься до подорожі, сер. Слово Зулу для довільної подорожі, як у кочівників або циган — ізула.

Тепер, як ви бачите, людям Зулу з Південної африки був відомий факт, що можна подорожувати через простір — не літати в небі як птах, але можна подорожувати через простір, і Зулу стверджують, що багато-багато років тому сюди через неба прибула раса людей, хто були подібні ящіркам, люди, які могли міняти форму за бажанням. І люди, хто видали їх дочок за «йдуть» (позаземних) виробили сильну расу Королів і Вождів племен. Існують тисячі казок в яких жінка-ящірка приймає образ людської принцеси і займає її місце і виходить заміж за Принца Зулу.

Кожен школяр в Південній Африці, сер, знає про історію принцеси Хомбекансіні. Хомбекансіні мала вийти заміж за гарного Принца по імені Какака, ім’я, яке означає «освічений».

Одного разу, коли Хомбекансіні збирала дрова для вогню в заростях, вона зустріла істота зване Імбулу. І ця Імбулу була ящірка, яка мала тіло і члени як людина, але з довгим хвостом. І ця ящірка сказала принцесі Хомбекансіні «О, дівчина, яка ви красива, я хотіла б бути схожою на вас. Я хотіла б виглядати, як ви. Можу я підійти до вас ближче?» — Запитала жінка-ящірка Імбулу у принцеси.

[adsense]

І принцеса сказала «Так, можете».

І коли ящірка, яка була з хвостом, підійшла ближче, вона плюнула принцесі в очі і почала змінюватися.

Так, ящірка раптово стала змінюватися в людську форму, і стала виглядати все більше і більше, і більше і більше схожою на дівчину, але з довгим, гострим хвостом. І потім після раптового спалаху насильства жінка-ящірка зв’язала принцесу і зняла всі її прикраси і всі її намиста і весільну спідницю. Тут ящірка стала принцесою.

Тепер в заростях були дві однакові жінки, що змінилася жінка-ящірка і справжня жінка.

І ящірка сказала справжній — «Тепер ти моя рабиня. Тепер ти допоможеш мені вийти заміж. Я буду тобою, і ти будеш моєю рабинею, пішли!» Вона взяла палицю і почала бити бідну принцесу. І потім вона з’явилася в компанії інших дівчат, подружок нареченої за звичаями Зулу, і прибула в село нареченого.

Але до того, як прибути в село, жінка-ящірка зробила дещо зі своїм хвостом, так, щоб заховати його. Так, вона змусила принцесу сплести сітку з волокон, і туго прив’язала хвіст до себе. Тепер вона виглядала як жінка Зулу з привабливими, дуже великими сідницями, якщо дивитися з боку.

І потім, коли вона прибула і стала дружиною принца, дивні речі стали відбуватися в селі. Все молоко стало зникати, тому що кожну ніч фальшива принцеса використовувала свій хвіст, щоб висмоктувати зібране молоко через отвір на кінчику хвоста. І тоді свекруха сказала: «Що це? Чому молоко пропадає?» Потім вона сказала «Ні, я бачу, серед нас Імбулу.»

Свекруха, розумна стара жінка, сказала «Перед селом треба вирити яму і наповнити її молоком.» І так було зроблено. І потім всім дівчатам, хто прийшли з фальшивою принцесою, було сказано стрибати через яму. Одна за одною вони стрибнули. І коли та, що змінює форму була змушена, під вістрями копій, стрибнути, її хвіст вирвався з сітки і став поглинати молоко з ями, і воїни вбили змінюючу форму. І потім справжня принцеса Хомбекансіні стала дружиною короля — короля Какака.

Зараз, сер, ця історія має багато версій. У Південній Африці серед багатьох племен, ви знайдете історії про цих неймовірних істот, хто можуть змінюватися з рептилії в людини, і з рептилії в будь-яку тварину, яку захочуть. І ці тварюки, сер, реально існують. Неважливо, де ви знаходитесь, в Південній, Східній, Західній і Центральній Африці, ви знайдете, що описи цих істот подібні. Навіть серед племен, які за всю свою довгу історію ніколи не зустрічалися з іншими племенами.

Так, тут є такі істоти. Я ніколи не скажу, що знаю, сер, звідки вони прийшли. Але вони асоціюються з деякими зірками в небі, і одна з цих зірок є у великій групі зірок, частини Чумацького Шляху, який наш народ називає Інгійаб, що означає «Велика Змія». І там є червона зірка, червонувата зірка, біля верху цього великого краю зірок, яку наш народ називає ІсонеНканйамба.

Тепер, я став шукати, як ця зірка, ІсонеНканійамба, називається по англійськи. За англійськи це Альфа Центавра. Тепер, сер, є дещо дивне, що заслуговує розслідування. Чому, більш ніж 500 племен у різних частинах Африки, які я відвідав за останні 40 або 50 років або близько того, всі з них описують схожі створіння?

Говориться, що ці створіння харчуються людьми, що вони одного разу повстали проти Бога, оголосили війну самому Богу, бажаючи отримати повний контроль над всесвіту. І Бог дав їм жахливу битву, і він розбив їх, поранив їх і змусив сховатися в підземних містах.

Хто такі рептилоїди

Рептилоїди та люди

Вони зникли в глибоких печерах під землею, тому вони завжди відчуваються холодними. У цих печерах, говоримо ми, є великі вогні, які підтримуються рабами, людьми, рабами, подібними зомбі. І далі говориться, що ці Зусвазі, ці Імбулу, або як ви хочете їх назвати, не можуть їсти тверду їжу. Вони скоріше їдять людську кров, або вони їдять їх енергію, енергію, що генерується, коли люди на поверхні Землі воюють і вбивають один іншого у великих кількостях.

Я зустрів людей, хто раніше втекли з Масакі в Руанді, роки тому, і ці люди жахалися того, що трапилося в їхній країні. Вони говорили, що різанина між народом Хуту і народом ватусі, фактично годування Іманьюела, монстрів. Тому що Іманьюела як би вдихають енергію, яка виходить від мас людей, яких тероризують, або яких вбивають інші люди. Ви як і раніше зі мною, сер?

(Продовження буде…)

(Джерело: https://sokrytoe.net/1195-o-pohischeniyah-reptiloidah-i-chuzhih-v-afrike-chast-1.html)

Сподобалася стаття? Поділіться нею з друзями!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *